חפש באתר

28.4.11
http://www.facebook.com/IsraelArabic
מדינת ישראל השיקה עמוד פייסבוק בשפה הערבית. העמוד שנקרא - "ישראל מדברת ערבית", נפתח על ידי מחלקת התקשורת וההסברה במשרד החוץ ומיועד באופן ייחודי לקהלים דוברי ערבית. פתיחת העמוד נעשתה כחלק מהמאמצים הרחבים של משרד החוץ ליצור נוכחות ברשתות החברתיות, ובראש ובראשונה לפנות אל העולם דובר הערבית.
הדפים מנוהלים על ידי סמנכ"ל אגף תקשורת והסברה במשרד החוץ, מר יגאל כספי, אשר נעזר בצוות של דיפלומטיה דיגיטלית שהוקם לאחרונה במשרד. "השקנו את הדף על מנת לאמוד את התגובות של העולם דובר הערבית כלפי ישראל הרחק מהכותרות, במקום שבו בני אדם יכולים להתבטא ברמה האישית", אמר כספי. "מאז שהשקנו את הדף היו בו יותר מ- 120,000 ביקורים מכל רחבי העולם הערבי".
הדף הושק בתחילת ינואר וכבר צבר 20,000 אוהדים. הדף מקדם את המבקרים בו בברכה עם מסר זה: "ברוכים הבאים לדף הפייסבוק הרשמי של מדינת ישראל בשפה הערבית".
הדף מתעדכן באופן סדיר, ומלבד התכנים העוסקים במצב המדיני, מפרסם ישראלים ששרים בערבית, מציג תמונות וסרטוני וידיאו על ישראל, ואפשר למצוא בו מאמרים על הדו קיום בישראל.

כתובת ישירה לדף בערבית : http://www.facebook.com/IsraelArabic

עתה משיק משרד החוץ דף פייסבוק אשר מיועד לדוברי פרסית. אפשר למצוא אותו בקישור הבא: http://www.facebook.com/IsraelPersian.

עזרו לנו להמשיך בפעילות